Lipowiec Kościelny: Zadanie 3 Projektu PO KL GMINA LIPOWIEC KOŚCIELNY I PARTNERZY WE WSPÓLNYCH DZIAŁANIACH - Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr LIDER I PARTNERZY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190118 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipowiec Kościelny, Lipowiec Kościelny 213, 06-545 Lipowiec Kościelny, woj. mazowieckie, tel. 023 6555028 lub 29, faks 023 6555028.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 3 Projektu PO KL GMINA LIPOWIEC KOŚCIELNY I PARTNERZY WE WSPÓLNYCH DZIAŁANIACH - Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr LIDER I PARTNERZY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 3 Projektu PO KL GMINA LIPOWIEC KOŚCIELNY I PARTNERZY WE WSPÓLNYCH DZIAŁANIACH - Wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr LIDER I PARTNERZY: Gmina Lipowiec Kościelny, Gmina Szydłowo, Gmina Kuczbork-Osada, Gmina Lubowidz CPV: 80500000-9 1. Etap I - Analiza aktualnych opisów stanowisk grup pracowników- 2 dni po 6 godzin dla każdego z 4 Urzędów 2. Etap II - Opracowanie metodologii weryfikacji kompetencji i luk kompetencyjnych - 2 dni po 6 godzin dla każdego z 4 Urzędów 3. Etap III - Opracowanie metodologii budowy i rozwoju kompetencji kadr - 5 dni po 6 godzin dla każdego z 4 Urzędów 4. Etap IV - Analiza potrzeb szkoleniowych dla każdego z 4 urzędów w perspektywie długookresowej i sporządzenie raportu - 5 dni po 6 godzin dla każdego z 4 Urzędów 5. Zapewnienie uczestnikom etapów 1-4 poczęstunku (serwis kawowy - kawa, herbata, napoje zimne, ciastka, paluszki) 6. Zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników etapów 1-4 (materiały dydaktyczne dla uczestników projektu oraz notatnik format A4 i A5 w kratkę, pendrive, długopis żelowy czarny lub niebieski, ołówek, teczka kolorowa z gumką format A4). Materiały powinny być oznaczone logo POKL oraz UE zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów współfinansowanych z Unii Europejskiej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75797,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Imieniny:
Marty i Małgorzaty